shoe-shopping.

hejhopp!

Är vääldigt happy just nu faktiskt höhö, och vet ni varför? Jag sa ju igår att jag kasnke skulle till oxie, om inte det skulle jag köpa skor med pappa, det blev skor idag, blir oxie imorgon istället. Iallfall så köpte vi tre par skor, i lovelove them! Köpte ett par fin skor, ett par vanliga ballerina, och ännu ett par tygskot, Vet inte varför men jag älskar de här textilskorna, tycker dom är så fina och bra. Fast denna gången köpte jag höga, asså att de går upp lite över ankeln. Kom iallfall hem för en stund sen, innan det gjorde jag inte så mycket. Vakande, åt, gick ut och solade lite, det var sjukt varmt ett litet tag. Sen hade jag inget att göra så jag tog fram kameran och fottade lite i trädgården haha, nolife! Nu sitter jag här och har typ inget att göra så jag får se avd som händer ikväll. Bilder kommer alldelles strax, sak bara fixa lite saker först, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />