stan.

hejsan bloggen!

Kom nyss hem från stan. Börjar av denna dagen sög bajs kan man nog säga. Kusin sov ju här inatt, vi vaknade runt ett tiden och fram till klockan fem, då min syster frågade om vi ville med till stan och såklart sa vi desperat JA! Så först träffade jag melisa en stund och gav henne lite grejer och så snackade vi lite om allt mögigt som hänt sista tiden, sen gick jag hem och fixade mig och så, så åkte jag,min syster och min kusin ner till stan och åt på vårt favorit ställe, "Thamnack Thai" (felstavning?), sen gick vi runt lite och kollade runt i Triangeln och så, sen blev det en liten tur inne på Tasty house, halva affären fäljde med hem såklart hih, ja sen åkte vi hem. Förresten fick jag ett samtal när jag satt på bussen hem av min syster som ville att jag skulle passa lillskiten så han kommer närsom, därför ska jag kila nu så att jag hinner ta ut Baby en liten runda, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />