Svar på frågor.

Vilket djur skulle du vara om du fick välja?
svar: Om jag skulle få välja ett djur att vara skulle jag nog valt att vara fågel, så jag kan flyga hur jag vill och bara vara fri.

Hur länge har du bloggat?
svar: Jag har bloggat sen mars detta året, dvs 5 månader.

Har du några husdjur?
svar: Ja, jag har min älskade hund Baby.

Vad är din hund för ras?
svar: Min hund är en blandning mellan pekineze & tibetan spaniel.

Vad är ditt favoritdjur?
svar: Jag tycker om nästan alla djur egentligen men mina favoriter är nog hästar, jag tycker de är så vackra. Ohh såklart hundar, så söta och mysiga.

Tycker du om att fotografera?
svar: kul att någon frågade det. Jag älskar att fotografera, det är faktiskt inte många som vet det. Men jag gillar att fota nästan allting, naturen, blommor, allmän fotografering på vänner och så, och såklart gillar jag att fotografera mig själv, hihi.

Hur gammal var du när du lärde dig att skriva, läsa, simma, cykla ..?
svar: haha en lite svår fråga, kommer inte ihåg exakt men när jag lärde mig att skriva var jag väl ungefär 7 år tror jag, läsa lärde jag mig ungefär då också. Simma lärde jag mig när jag var typ 8 år, och cykla har jag nog kunnat så länge jag kan minnas haha.

Undrar lite om du har något speciell inriktning på din blogg?
svar: jag har nog ingen speciell inriktning på min blogg, jag bloggar om det som kommer upp i mitt liv och lite annat. Men jag skriver ju rätt ofta om kläder,mode och så.

Vad du har tänk att gå på för linje?
svar: det har jag tänkt på jättemycket, problemet är ju bara det att jag inte har en aning om vart jag vill gå. Det står helt tomt i mitt huvud angående det. Men det lutar nog lite åt Samhälle tror jag. Men jag har ändrat mig jättemycket så jag vet faktiskt inte, vi får väl sa hur det blir. :)
 
Varför började du blogga?
svar: Jag hade tråkigt en dag och kände för att skriva av mig. Det kändes skitskönt att skriva av sig lite då och då och därför fortsatte jag med det! =)

Hoppas svaren räckte till för era frågor. Tyckte det var kul med en massa frågor att svara på. Stanna gärna kvar som läsare och ni får jättegärna fälja min blogg med Bloglovin. (länk under profilbilden)

xoxoxoxo.

Kommentarer
Postat av: maria

sv, tack ;D, hur gammal är du?

2009-07-09 @ 21:55:12
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/
Postat av: doll

tack för svaret ..

2009-07-09 @ 22:32:18
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />