jävla bajs!

Så nu har jag duschat och smort in mig med min loveley luktande body lotion som luktar passions frukt. Så nu är jag len och fin och allt det där haha. Så nu sitter vi här, båda två. En fasklistrad i sin mobil och den anda (jag) fastklistrad i datorn, Vi ska väl snart hoppa ner i sängen eller så. Fast inte riktigt än, höhö. Förresten vill jag önska min kusin ett stoort grattis till min kusin som gifte sig idag, synd bara att man själv inte var där. Varför ska allting bli så sjukt komplicerat?? Ja iallfall så vet jag att även om han absolut inte läser detta så vill jag ändå önska han grattis och hoppas att dom är lyckliga tillsammans ett bra tag framöver! Japp det var allt för mig. pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />