bio tonight.

hejhej.
Sitter på min systers jobb och väntar på att hon ska sluta, vi ska nämligen på bio ikväll. vi ska se Terminator, ska bli kulkul. Längesen jag var på bio faktiskt. Idag så slutade jag klockan halv två men kom inte från skolan förens klockan fyra eftersom att någon eller några, höll kvar mig på skolan! Och jag skulle ju egentligen hem till titti för att plugga, men nejnej det blev inte mycket pluggandet. haha. Iallfall så var jag,roror och melisa hos titti . Vi gjorde inte mycket mer än bara satt och skrattade åt lite allt möjligt som egentligen inte alls var kul. haha, ja man är väl lättroad som väldigt många skulle säga. hahaha. Iallfall så efter det stack jag hem och var lite med mina systrar som var på hos oss och såklart gosade jag lite med lillfisen. Nu sitter jag som sagt här på systers jobb, och tro mig det känns lite pinsamt att sitta här vid datan när en massa folk går förbi hela tiden, bliickar! Min syster jobbar på ComHem så hon sitter bara vid datorn och pratar i telefon, därför finns det en massa datorer här. Och vid en av dom sitter jag nu. Jag skriver kanske lite mer när jag kommer hem om det inte blir allt för sent, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är urix för nått?

var kommer du ifrån?

kan du visa hur du fixar dina naglar?

vilken skola går du på ? e den bra?

2009-06-03 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />