jadå jag lever.

Hej hej.
Asså gud, jag har verkligen inte haft tid att blogga på sista tiden , det är så sjukt mycket på gång nu. Vi hade ju först och främst sånguppvisning med kören igår och idag, vilket gick gasnka bra ändå. Sen så fick ju min syster en unge för nån dag sen så det har varit mycket spring fram och tillbaka till sjukhuset. Och sen så har jag haft massa prov och massa annat så jag har inte varit hemma riktigt förens klockan åtta eller nio varje dag. Ska fan bli sjukt skönt med sommarlov nästa vecka. Och så är det så jävla underbart med vädret som vi har haft nu de senaste dagarna, runt 25 grader ungefär. Känns verkligen som sommar, hihi. Lovely!

Sitter här och gör ingenting faktiskt, min syster var här innan med sin söta unge. Ihhh jag vill bara äta upp honom. Men han sover ju bara hela tiden haha. Är ganska trött så jag ska faktiskt in och lägga mig snart. Ska bara fixa lite saker sen blir det THE BED. Var nyss ute med baby, hör visst att NÅGON har fest några hus längre bort haha, jag vill fan också ta studenten =(


såhär såg jag ut igår, men inte så länge. Fick byta kläder i skolan eftersom
att vissa mögar fick för sig att ha vattenkrig på skolgården.



Today's me, äntligen väder bra nog för att använda min söta sommarklänning. :)



elias älskling.

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas du får en superfin kväll!

2009-06-03 @ 18:57:08
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du får en superfin kväll!

2009-06-03 @ 18:57:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />