lördag.

Tjosan i trosan.

Sitter i mörkret och tråkar sönder. Min kusin är här fast vi har inget att göra haha. Sov ju hos henne igår, vi hade så jävla kul fan. Vi gjorde massa grjer, en del konstigare än andra. Inga detaljer här nej hahaha. Vi var faktiskt också ute, det var ganska fin väder. Iallfall så blev det pannkakor till frukost imorse... mums! Så sjukt gott det är. Iallfall så stack vi hem till mig runt två tiden, för min andra kusin som bor granne med mig har köpt en jättesöt hundvalp idag. Så vi har varit ute med henne och hundarna. Bobbie har fått en ny kompis hehe, dom lekte ialfall en massa.

Nu sitter vi här och kollar på "vad kvinnor vill ha" som går på fyran. Har sett den filmen tusen gånger, men jag älskar den ändå. Vi skulle egentligen färga hennes hår men det blev inte av så vi tar det nog imorgon istället. Nu ska jag faktiskt fortsätta kolla på filmen. Jag var bara tvungen att slänga in ett snabbt inlägg, annars tror ni väl att jag har dött eller någonting, ahah. PUSS!!
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />