måndag.

hej hej

sitter med elias i knät. Han har äntligen sonat haha. Oh gud jag tycker verkligen synd om mammor som har bebisar som gråter hela tiden. Hatar verkligen bebis gråt, usch. Iallafall så sov ju melisa hos mig igår, vi gick in och la oss runt lite över tre tiden typ, så vaknade vi idag klockan två, haha snacka om sovmorgon! Fy vad jag älskar att sova! Om man tänker efter så sover vi faktiskt bort hälften av vårt liv, men ja nu ska jag sluta tänka på onödiga saker haha. Väntar på min mamma och syster så ska vi iväg till en släkting som också har fått en liten bebis, känns lite som, bebis-säsong nu, alla föder barn hehe.

Imorgon blir det tälta vid Vombsjön med klassen, ska bli skitkul! Förutom att väderprognosen visar att det ska regna ganska mycket imorgon, men ja. Hoppas den lurar oss. Så jag har mycket att göra idag, måste ta fram sovsäck och tält, och så ska jag packa och allt sånt där ni vet. Japp börjas gråtandet igen här i mitt knä,


 pusspus.

Kommentarer
Postat av: matilda

ha en super awesome kväll hörru! :D

2009-06-08 @ 19:50:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />