melisa is coming

Hellu igen, haha. Melisa och jag har tråkat sönder varandra över msn så nu bestämde vi att hon skulle komma hit istället haha, så ska hon sova här. Vi ska kolla på film och lite sånt. Jag är ju ledig från skolan imorgon, fast inte hon mohahah. Lite synd faktiskt. Asså vi går ju i samma skola men det är bara min klass som är lediga imorgon, vi är lite speciella, det är därför. Haha nej jag bara skojar, men vi får vara lediga som komensation eller vad fan det nu heter haha, som ersättning för att vi ska tälta så dom räknar det som att vara i skolan över natten, så vi får ledigt. Okej jag suger på att förklara men så är det ibalnd. Nu sak jag faktiskt ut med Baby en runda, han står och skäller vid dörren.

pusses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />