pain!

OH äntligen hemma! Har ingen känsel i fötterna så ont som jag har just nu asså! så går det när man har högam skor. Har varit i stan med flickorna och ätit, vi stack direkt efter skolavslutningen. SOMMARLOV! Det känns verkligen inte som sommarlov.. Jävla piss väder, det har bara regnat och tråkat sig idag. När ska solen komma fram!?, och helst stanna! Iallfall så åt vi på La Empanada, jättegott. Sen typ gick vi tunt lite och sånt, sen nu är jag hemma, känns sjukt skönt faktiskt, har inta varit hemma och vilat på länge.

Vi tältade ju i Vomb i förregår, det var jätte kul faktiskt, men det regnade en massa, men det var ändå mysigt. Vi badade i regnet, eller jag iallafall, alla andra var största badkrukorna. Sen blev det en massa springande i ko hagen, blev jagade av en jävla kalv haha, fyfan har nog aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv! Sen har vi typ suttit och myst framför brasan och en massa annat.

Så kom vi ju hem igår på eftermiddagen så var det snabbt att fixa sig, duscha och fixa håret och allt det där. Sen bar det av mot skolan. Niorna hade ju bal och vi hjälpte till lite och så. Det var också jättekul. Åh jag vill åsså ha bal, men vi får ju vänta till nästa år. Tog en massa bilder på allting, båda när vi tältade, och balen och idag när vi var ute så i nästa inlägg kommer det en massa bilder. Nu ska jag lägga in dom i datan och så ska jag gå upp och fricka, är jävla törstig.

pusses.

Kommentarer
Postat av: JB

Exakt! Det blir skit tråkigt med meningslösa videos.

2009-06-11 @ 19:35:36
URL: http://messitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />