pic's. stan.


Frapino med kaka på Espresso House blev det.


testa nån sån konstig räk macka typ, den var väl sådär. Ser dock inte så
god ut på bilden haha.


Vad är godare än en ask med underbart goda jordgubbar?... jo inget.


Det blev denna söta, blommiga koft/jackan eller vad man ska kalla det, haha.
älskar den iallfall.

en närmare titt på mitt köp, älskar de söta små blommorna.


Och så har jag länge letat efter en fin Oversizetröja, och den hittade jag såklart på Gina Tricot. Ser redan bilden i mitt huvud vad jag ska ha på mig med den, hihi.
(man ser inte riktigt på bilden men den är vit/brun)

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu blev jag sugen på jordgubbar! Oooh :)

2009-06-17 @ 18:32:07
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />