ren och fin.

Så, nu kan jag äntligen sätta mig ner och ta det lugnt. Har ätit, sen tog jag hand om bobbie. Och när jag säger tog hand om bobbie menar jag att jag har duschat honom, borstat honom och allt det där ni vet. Så nu är han ren och fin, och luktar gott, för en gångs skull haha. Sitter och äter "smarties", haha kommer ihåg när jag var liten, älskade dom , inta bara för att de var så goda utan för att deras förpackning är rolig och färgglad. sitter även och snackar med melisa, vi diskuterar kläder till avslutningen och så snackar vi om allt vi vill ha, fast inte kan få, jo livet är verkligen inte rättvist! Hahaha. Ska koppla in mobilen och lägga in lite bilder från de två senaste dagarna.



kissesonyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />