turkiet 09, bilder.


köpenhamns flygplats.


mamma och moster ner flrån den äckliga flygresen :(
Usch vad jag hatar att flyga, det värsta som finns!, mend et var värt resan.


utsikten från hotellrummet.


blekfisen i lobbyn, hihi.


VI åkte tio pers i en vanlig bil, haha fyfan vad kul det såg ut.


turkisk mat är så jävla gott! :)


underbart.


blekfisen igen, hihi. Här var det typ en sån bro mellan ett berg som glidit isär, det var verkligen jättefint.


jag och kusin.


kusin red på en stackars åsna haha. Jag red inte på nånting där, tyckte fan synd om de stackars djuren. De behandlar de som skit. :(


Jag påväg ner i vattnet för ett dopp i det blå. Ooh vattnet är så underbart fint och
blått, men sjukt salt.


titta vem som badar! :)


Titta vem som hoppar från båten ner i vattnet!, tihihi :)


lovelove.


innan festen.


brun eller vad?! =)


hihi.


puss på er.


saknar det som in i!!


Haha så sant så!


påväg in i Flygplatsen i Turkiet, hejdå älskade. I'l be back! :'(


                                                        

                                                                                     I miss you already...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt du verkar ha haft de :D

2009-08-18 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />