ångest!

Hejhej!
Jag hann aldrig skriva ett sista inlägg igår efter att jag hade fixat mitt hår och så. Var skittrött att jag inte orkade hålla ögonen öppna, så jag slängde mig i sängen direkt. Men fast att jag sov så länge vaknade jag inte i tid imorse. Jag missade första lektionen haha. Jag är verkligen duktig på att trycka på snoozeknappen . Slutade kl halv två idag men jag gick inte från skolan förens tio över fyra!, vet faktiskt inte varför, bara satt i korridoren. Kollar på sex and the city och kollar ut ur försnret och ser på pissvädret. Det var skitfint väder imorse, sen regnade det när jag va påväg hem sen nu snöar det! hata snööö!


Asså jag har verkligen riktig ångest nu. För vi ska på Urix festivalen med ungdomsrådet 21-24 maj, och modevisningen är den 23 maj. Så jag måste välja ett av dom och jag vill verkligen gå på båda, åååh ångest! Hatar när det blir så. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />