Garderobstäd !

Gud vilken seg dag det var! Började kl 9 och slutade 16.00 Nu är iallafall skoldagen över och jag har precis blivit klar med min garderob som såg ut som en svinstia,  har en tendens att bara slänga in kläderna annars *fyyy* . Jag har även städat lite i skorummet som också var väldigt rörigt. Iallfall nu är jag äntligen klar och kan ta det lugnt... eller inte! Har MATTE prov i morgon som jag inte har tänkt på förens idag,  Så jag måste verkligen råplugga nu, men det vet jag att jag inte kommer orka så jag gör det ikväll. Vi har så mycket på gång nu , massa prov och förhör och så.
pusseen.

 
Vi fick även reda på förra veckans spansk
         11/41, Inte bra! måste verkligen skärpa mig =(
 
rent och fint! :)

 lite sko sortering också . =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />