Godmorgoon.

Hej !
Pappa hämtade mig nyss från jasmin. Vi hade skitkul igår kväll,maten blev lyckad som tur var haha, och efterrätten var sååå god! Jag tog en massa bilder men dock inte med min kamera så jag har inte alla bilder här men jag har några, så jag tänkte att jag kunde berätta kvällen med bilder =)

 vi började fixa maten så fort jag kom dit.
Jag hade att välja mellen denna klänningen och .......
Denna!, det blev såklart denna :)
Såhär hade jag håret. La mouse och satte upp det sen släppte jag ut det och, tadaa!
 Maten blev såhär, fast vi hade ungsbakat potatis till, gud va gott! =)
 mmmmmm.....
Efterrätt! & jag åt inte bara en kan jag säga er! =)
Efter kom det mer folk och vi hade väldigt kukul! Kvällens låt var ju lätt Lady Gaga- pokerface!, När alla stack var vi såå trötta! jag kunde knappt öppna ögonen, slängde mig i sängen direkt. Vi fick även en massa jätte fina presenter, tack så mycket! Helt seriöst kändes det inte som min födelsedagsfest, det kan nog bero på att jag inte fyllt år än, hihi :)
 Godmorning sunshine! så fint väder var det när vi vaknade, hoppas nu förfan att det stannar!

Ja, det var väl det, nu ska jag ut en runda med älsklingen, har saknat honom, inte sett han sen igår på morgonen.
pussseeen.

Kommentarer
Postat av: ...

du liknar kenza:o

2009-03-14 @ 18:34:30
Postat av: Raghaad

haha tycker du? Tar det som en komplinmang,tack isåfall :)

2009-03-15 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />