Lite om mig =)

Här är en rolig lista med lite information om mig =)

namn: Raghad
födelsedag: 27 mars
födelseort: Amman, Jordanien
uppvuxen i: Malmö
bor: Malmö
ögonfärg: Melerande
hårfärg: Ljusbrunt
familj: Mamma, Pappa, + mina fyra systrar <3

FAVORIT...
färg: ROSA, såklart.
plats: Tv-soffan eller stan
land: Har nog inget speciellt favoritland men Egypten är underbart.
bok: I minnets dolda vrår
fordon: bil
film: Seven Pounds & Titanic
djur: Hund, häst
affär: New Yorker & Gina Tricot
serie: Desperate housewivees, Ugly Betty, top model
café: Barista

plagg: vet inte faktiskt.
skor: inga spec
aktivitet: Rida,shoppa,sola

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: Ja, rätt så ofta tror jag.
gnälla: Jag har mina dagar då jag är pain in the ass
skrika: Ja, när det behövs
sova: Japp
försöka vara annorlunda: Jag försöker inte direkt vara som alla andra.
klä dig i svart: Ja det händer, har ganska många svarta kläder
gå till kyrkan: nej aldrig
gå i skolan: japp
röka: nej
ljuga: ja det gör väl alla då och då.
hata folk: beror på vilka folk
lita på folk: bara mina närmaste

NÄR...
Köpte du något senast: Idag
Kramades du senast: Idag
Åt du senast: Lunch

VEM...
Saknar du: min morfar
rörde dig sist: systers son
vill du slå: ingen
kramade du sist: systers son
vill du vara som: ingen, mig själv?
sårade dig sist: -
gjorde dig riktigt glad senast: pappa

HAR DU... 
brutit några ben någon gång: Nope
några piercings: Hål i öronen
egen dator: Ja
gjort bort dig rejält: Ja!
bra självförtroende: Ja, ändåå.
kysst någon: Ja
varit/är kär: -

HUR...
svarar du i telefonen: Hallo
mycket pengar har du: just nu, 1000
ofta bäddar du sängen: varje dag..
ofta städar du: mitt rum, hela tiden. hata när det e stökigt.
många stör du dig på: ett antal.
ofta träffar du din familj: Varje dag<3

TROR DU...
att du kommer bli något: Ja förhoppningsvis
på gud: ja
på rymdvarelser: inte direkt aliens eller så, men man vet aldrig om det finns liv på andra planeter.
att folk tycker om dig:  Jag hoppas det haha
på ett liv efter detta: vet inte

ÄR DU...
förstående: oftastöppensinnad: jadå det tror jag nog
osäker: jo ibland
intressant: Ja
hungrig: Ja, som fan!
smart: ja
barnslig: ibland, haha, man kan ju inte vara allvarlig hela tiden
liten: nej
frågvis: vet inte
organiserad:  kan jag vara
hälsosam: Lite kanske
blyg: i början när jag träffar någon jag inte känner
lättuttråkad: Ja, väldigt
ansvarsfull: händer väl =P
arg: nopp inte just nu
ledsen: nej
glad: ja
pålitlig: Ja!!
positiv: Ja för de mesta.
Lätt att förföra: haha vet inte
bra på att ge komplimanger: Ja ibland

VÄLJ
katt eller hund: hund
vit eller svart: svart
varmt eller kallt : varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: kyssar
telefon eller internet: internet
musik eller teater: Musik
bok eller film: Film
leva eller dö: Leva

Komedi eller skräck: Olika, mmen oftast komedi

Pirat eller Viking: Pirat

En lite onödig lista, men tro mig jag är uttråkad haha.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />