Mode?

En sak som jag har tänkt på är mode. Asså vad är det igentligen? något som får miljontals tjejer och killar att klä sig likandant? Liksom blir något modernt så tar nästan alla på sig det. Jag kommer ihåg för ett par år sedan då de hemska buffalo skorna va moderna,eller de breda byxorna, jag tror nog inte många skulle ta på sig det nu. Kommer även ihåg att när tillexempel stuprörsbyxorna blev moderna tänkte jag och säkert flera andra, " usch va fult med så smala byxor" eller liknanade. Typ det som är modernt nu är egentligen inget nytt, det var ju modernt för länge längesen, men det kommer tillbaka. Undra om typ det som va modernt innan,som många nog aldrig skulle sätta på sig nu, blir modernt igen, skulle då folk ta på sig det eftersom det är mode eller inte? Haha jag och mina konstiga tankar, jag funderar över onödiga grejer när jag blir trött, så nu ska jag gå och sova innan jag börjar skriva om något helt annat.

XOXOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />