Onsdag 25/3

hejhopp!
Kom hem för en stund sen från skolan. Överraskades av en väldigt glad Bobbie i trädgården. Har varit ute och lekt lite med honom. Fixade staketet lite så att han inte ska rymma fler gånger haha, den filuuren! Ja, vi fick ju resultaten för våra fysikprov från förra veckan, jag fick G, ganska okej tycker jag, men kunde ju ha pluggat lite mer faktiskt. Ska plugga bättre till nästa prov. Det är fint väder idag ju. soligt och allting, men bara det hade varit lite mindra blåsigt så hade det varit ännu bättre. Som vanligt är jag väldigt hungrig när jag kommer hem från skolan så jag ska gå och äta nu. Lite senare blir det stallet för mig, rider ikväll.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />