orkaaaaaa.

asså är det bara jag som är sjukt trött på skolan eller. Har fan prov hela tiden. Kom nyss på att jag har SO förhör imorgon, har inte pluggat speciellt mycket. kunde ju inte ta hem böckerna idag för jag var icke i skolan. Får äl bara hoppas på att jag har bra minne och kan allting imorgon "/

Oh gud ni kan inte ana vad som nyss hände, asså jag känner mig taskig för jag skrattar lite när jag tänker på det, *skadeglädje* haha för en stund sen när jag satt vid datorn och snackade lite med mamma och pappa som sitter en bit bort så bara hör jag *boom,boom,boooom!* så bara ser jag att Bobbie hjärtat rullar ner för trappan, sen bara resta han sig upp och sprang när jag försökte hålla om han för att trösta honom liksom haha, men det såg lite kul ut men det var faktiskt jättesynd om han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />