pluggaplugga.

Åh jag e så trött på alla siffor nu! :|, Jag har pluggat ihjäl mig, hoppas bara det går bra på morgondagens prov.
Jag kommer iallfall göra mitt bästa. Hörde att det skulle bli regn imorgon, suuuug! Orkar verkligen inte med detta skitvädret. Jag vill resa någonstans varmt och skönt nu! Saknar sommaren så otroligt mycket, speciellt Bo01 och dagarna då jag bara låg och stekte i trädgården. Men ja, det är väl bara att vänta in den otroligt sega våren.
Ska väl ut en kvällsrunda med älsklingen nu, hahah jag måste verkligen berätta att jag upptäckt att min hund kan dansa, han ställer sig på bakbenen och skuttar fram, hahah supersött! :)


hej sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />