Sleepy...

Åhhhh jag är så trött ,trots att klockan egentligen bara skulle varit nio i vanliga fall. Har suttit och kollat på Wipeout och Sanningens Ögonblick och tryckt i mig massa onyttiga saker, haha. Träffade melisa och reham innan, så gick vi och anmälde oss till Urix. Det sak fan bli skitkul, längtar jättemycket faktiskt. Detta året kommer det att vara i Söderhamn, typ 2 timmar från Stockholm, så det kommer bli en låång resa, för oss som bor i Malmö då. 7 timmar för att vara exakt. Fan längre än vad det tog till egypten haha, Men jag tycker att det ät kul att åka länge. Men nu hinner jag inte skriva mer, sak nar och duscha sen platta håret och lite sånt. Börjar 9 imorgon och slutar kl fyra, buuhuu!
Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />