Söndag 8/3

Fy f*n vad ont jag har i nacken och ryggen, sov såå dåligt inatt, känner mig så stel i kroppen! :|
Vaknade minst fyra gånger av att bobbie skällde och gjorde massa annat, vet faktiskt inte vad han får för sig under nätterna. Jag gick upp vid 12 tiden, åt frukost, hade lite myspys med bobbie, sen har jag bara suttit vid datorn resten av tiden. Nu sitter jag här med älsklingen i knät och lyssnar på en låt som jag har fastnat för  "Back to black" med Amy Winehouse, den är så bra, sjukt härlig :), Ikväll börjar det nya programmet "Wipeout" på kanal 5, det ska jag nog kolla på hehe, har ändå inget bättre för mig, söndagar är alltid såå sega och allmänt tråkiga. Det har regnat hela dagen, så sjukt trist asså, e så jävla trött på detta skitväder! Längtar sååå mycket till sommaren! Jag har bestämt att jag ska börja jogga snart, så fort det blir lite finare väder, jag vill komma iform till sommaren, man börjar ju märka att det har börjar lägga sig lite här och där på kroppen nu över vintern, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />