Söndag.

Och så är helgen slut igen! Gud va fort det går. Vet inte vad jag ska göra idag, eller jo en sak vet jag. Ska till fritidsgården senare för att anmäla mig till Urix. Efter det vet jag nog inte, ska nog typ hem, duscha och göra mig i ordning och lite sånt för imorgon. Skoola, orkaar inte! Tur att det bara är en vecka kvar till Påsklovet, sen prao två veckor. Kommer vara borta från skolan en hel del.Justdet, nu är ju klockan fram spolad. Jag blir alltid så förvirrad när man spolar fram och bak klockan. Nu kommer man ju få sova en timme mindre =(. Men det är ju bra att det kommer vara ljusare ute längre! Nu sak jag få och gosa lite med Bobbie.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />