volym i håret.

Ush det värsta jag vet är ju när håret bara hänger och ser dött ut. Det gör mitt speciellt efter att jag plattat det. Jag har provat mig fram för att hitta en lösning och nu äntligen har jag kommit fram till ett bra resultat *glaad*. Så jag tänkte dela med mig lite av mina tips. Jag brukar böja huvudet ner, sen tar jag mouse på fingertopparna och gnuggar in i håret, låter det torka en stund och tar lite till och gnuggar in det ordentligt överallt, ta upp huvudet och lyft lite på håret där bak och tupera lite underifrån sen är det klart, där har du volym, spraya på lite så håller det bättre =)
Ett annat tips för volym i håret är att när du tvättat hårtet så torka det med hårtork, om ni vill ha extra mycket volym kan ni göra som jag skrev tidigare med mouse i hårbottnen och gnugga, annars så när du torkat det med hårtork sätter upp allt hår i en hög hästsvans, sen plattar du bara "svansen" som hänger. sen släpper du ut det och sprayar på lite hårspray. Så där, klart! Nu har du fint plattat hår med volym. Hoppas ni gillar mina tips.
kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />