ZzZzzZzZzz

heellu!
Har äntligen dushat,fixat håret, pysslat om mig lite,ska fixa naglarna nu. Tror det blir chockrosa idag, älskar skrikiga färger.
Ah jag är så glad att jag har fått en kamera nu, nu slipper ni se mina hemska mobilbilder haha. Jag ska faktiskt snart in och lägga mig, ska bara gosa lite med min älskade Bobbie först. Asså helt seriöst, jag vet inte vad jag sak blogga om haha, så nu sitter jag bara och skriver en massa strunt. Men jag vet ju faktiskt inte vad folk vill läsa om. Kom med gärna tips? =)
Undra vad det blir för väder imorgon. Hoppas bara inte det regnar, för då jävlar blir jag förbannad! Åh får ångest när jag tänker på att jag slutar kl FYR imorgon! :| Nu e det dags för mig att sleepa, godnatt.

XoXoXoXo.

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt med dusch.

2009-03-23 @ 12:38:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />