ÅNGESTÅNGEST!!

åh!, Asså detta är världens ångest dag, jag och melisa har ångestat hela dagen och lyssnat på "long distance-brandy" . Skolan idag var helt okej, gick inte på alla lektioner för den delen,hade verkligen ingen lust alls! Vädret har varit superfint idag ända fram tills nu, kollade nyss klart på Ugly Betty och exakt när jag skulle kolla på desperate housewives så bara åskar det som fan och det fucking ösregnar! Asså riktigt mycket, värsta stormen ju... Man blir nästan lite rädd. Ursäkta språket men jag har lite damp nu samtidigt som jag är super glad, då hinner inte min hjärna tänka riktigt ordentligt haha.

Iallfall efter skolan så kände vi att vi hade deppat för mycket, så jag melisa och roro stack till pizzerian och tröst åt en massa pizza, sen gick vi och satta oss i en mysig park och fortsatte deppa. Lite senare kom titti och joinade oss med vårt ångest snack. Ja i princip så har min dag varit. Nu ska jag lyssna ännu mer på Long Distance.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />