dagens YES&NO.

Nu har jag bestämt mig för att göra en YES&NO lista, fast denna gången en som handlar om min dag bara, vad som har varit bra och vad som har varit midre bra.

NO:

- Fick en ful kebab när jag var super sugen på en god!
- Jag mår illa.
- Jag har ätit en massa onyggheter, fast att jag sa att jag skulle sluta äta godis. Min tandläkare lär nog inte bli glad när jag går dit nästa gång, vilket jag hoppas är om en lång tid, för jag HATAR tandläkare!
- Har haft prov. Antagligen blir det ett stort IG på spanskan.

YES:


- Men däremot mitt Engelskaprov gick hur bra som helst.
- Jag träffade min kusin som jag inte träffat på länge.
- En dag mindre till Urix.
- Det har varit jättefint väder.
- Och sist, jag ska alldelles strax hoppa ner i sängen, vilket betyder ren LYCKA för mig!

Lite fler bra grejer än dåliga. Tänk positivt, haha. pusss,

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja visst var de söta? och självklart gjorde jag egna också.. inte fullt så fräcka, men ändå. sett dem också?

2009-05-18 @ 23:07:59
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: matilda

Allt bra med dig? :)

2009-05-19 @ 11:31:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />