fika.

hellu.
Kom hem för ett tag sen, var i stan med melisa. Vi åt och sen fikade vi på Barista, sen kollade vi runt lite i affärerna och så. Hittade så många fina saker i olika affärer. Speciellt skor och klänningar som passar perfekt nu till sommaren, det finns så många fina saker just nu typ lite överallt. 
 
Men nu är jag så sjukt trött, kunde knappt hålla ögonen öppna på bussen påväg hem. Jag hade tänkt att sova en stund men jag vet att om jag gör det kommer jag inte vakna förens ikväll och så kommer jag inte heller kunan somna senare, så det är nog bäst jag håller mig vaken tills det är dags att sova på riktigt hehe.



mmmuuums! Jag har varit så otroligt sugen på jordgubbar hela dagen.
Som tur var köpte jag en supergodpaj bär med vaniljsås från Barista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />