gravida kvinnor.

Så nu är jag hemma fån sjukhset. Min syster mår bra och så fast hon har jätteont, så egentligen mår hon ju inte bra haha. Men det börjar bli bättre tror jag. Dom tror inte det blir idag utan antingen under natten eller imorgon. Hoppas det blir inatt, det är skitsynd om henne ju.

Fyfan vad jobbigt det är att liksom först gå runt och bära på en person till i nio månader, sen att behöva trycka den lilla rackar'n. Vill inte ens tänka mig hur ont det gör att föda barn, kvinnor som har fött barn är verkligen något att beundra, dom är verkligen starka. Speciellt de som har flera barn. Till exempel min mamma hon födde ju mig och mina fyra systrar, det är verkligen något att beundra. Att man vet att det gör så fruktansvärt ont, men ändå göra om det flera gången. Nu tänker jag hur fan ska jag kunna föda barn nån gång i framtiden, ajajaj! haha nej nu orkar jag inte tänka på sånt, usch. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />