ihhhh

Hej hopp.
Kom hem från stallet för en stund sen, har ju ridit idag. Det gick bra, fast jag är jättetrött nu. Efter skolan var jag ute lite med några kompisar, det har varit ganska fint väder idag, fast ibland kan det helt plötligt börja regna eller blåsa som fan ahha. Iallafall så efter att jag kom hem, la jag mig lite ute i trädgården, och rätt som det var somnade jag till och vaknade efter en halvtimme, och eftersom jag somnade med tröjan uppdragen fick jag ganska mycket färg på magen hihi. Jag har verkligen inte haft lust för att blogga på sista tiden som nu säkerligen har märkt, allt har sina orsaker haha, vissa löjligare än andra. Men iallfall nu sak jag återgå till mitt tråkiga liv. Och en sak måste jag faktiskt berätta till er, IMIORGON FÖDER MIN STORASYSTER! ÄNTLIGEN KOMMER LILLA ELIAS UT! LÄÄNGTAR SOM FAN!
PUSS,

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilka förutsättningar tror du är viktigast för att lyckas i skolan?

/Matilda

2009-05-28 @ 16:31:29
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />