I'M BACK!

HELLUU!!

Åh gud, jag har saknat datan! Kom hem för en stund sen, möttes av en otroligt glad Bobbie, har saknat min lilla älskling. Jag är glad att jag är hemma men ärligt talat så har jag inte saknat det så mycket hehe, är mest glad att jag är hemma för att det har varit så jävla jobbigt med de tunga väskorna och och den långa resan. Sju timmar vafan, det är jobbigt! Men fyfan jag saknar redan Söderhamn och URIX-folket. Så jävla kul vi har haft att det inte är sant! Längtar verkligen till nästa år.  Skitkul att man får träffa så många ungdomar från hela sverige, alla var verkligen jättertevliga och underbara.

Jag är verkligen trött nu , tro mig jag har inte sovit mer än kasnke 6 timmar sammanlagt på dessa fyra timmar. första natten gick vi aldrig in och la oss utan vi var vakna till vi åt frukost och så var det en ny dag. Och sen restan av kvällarna har vi fått sova kanske 2-3 timmar. Förresten måste jag påpeka att jag luktar som ett gammalt mjlkpaket just nu, eftersom att NÅGON hällde grädde mig när jag sov. Så jag sak alldelles strax in och duscha och fräscha upp mig lite.

Nu när man har varit där och så har det kommit ungdomar från hela sverige så har man ju hört alla olika dialekter. Fyfan vad roligt det är asså! Vi pratar så sjukt olika. Hälften av resan gick ut på att jämföra dialekter och slangord med de från de andra städerna, haha. Åh nu ska jag sitta lite med mamim har faktiskt saknat henne. Skriver mer sen och lägger in bilder från resan.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />