i'm back.

Så, nu har jag faktiskt varit ute och joggat, blev skitförvånad att jag kunde jogga så mycket utan att bli trött. I vanliga fall orkar jag inte ens springa en liten bit utan att tro att jag håller på att dö haha. Men det var faktiskt jätteskönt att gå ut såhär på kvällen och springa lite. Ska nog ta och börja göra det liter oftare nu när det börjar bli varmt.

Min storasyster var hos oss idag, hon är ju gravid , så hon berättade att hon skulle troligen skulle föda näst nästa vecka på måndag. HOPPAS! Åh gud, det ska bli sjukt kul att få en till i familjen. Jag älskar ju bebisar så sjukt mycket,hehe. Dom är så underbara. Det blir iallfall en kille denna gången... IGEN! haha Snart är det dags för an flicka tycker jag. Men iallfall så ska han heta Elias, tror vi. Hon har ju ändrat sig sådär typ 100 gånger, men det lutar nog mest åt Elias, vilket jag tycker är ett jättefint namn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />