pictures.

Fick ju jättefina presenter från min syster idag när hon kom hem från turkiet. Bl.a fick jag dessa underbara skorna som jag velat ha så länge. Hon verkade ha läst mina tankar eftersom jag faktiskt hade tänkt att köpa dom häromdagen, som tur var gjorde ja inte det haha. Sen fick jag ett jättefint BjörnBorg linne :), sen kommer det bara lite bilder som jag tog nu med min saknade kamera som jag inte haft på länge eftersom min syster fick låna den när hon var i turkiet.



lovelove.




sen köpte hon denna jättefna svart/guldiga adidas kofta.


sen hände en hemsk sak, min nagel knäcktes :(, tänkte reparera den så jag
la ett plåster på den, hihi. Får se om den återupplivas! =)


raggebagge.



Tack syster för de fina sakerna, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />