solen är tillbaka.

hejhopp!
Kom precis hem typ, efter skolan träffade jag och afrodite robin en liten stund. Vi typ bara körde runt lite och så, Det fina vädret börjar ju komma tillbaka, vilket är väldigt bra, för att man blir så jävla påverkad av vädret tycker jag, man blir helt trött och tråkig när det bara regnar och tråkar sig där uppe i det blå, eller i det GRÅ kanske man borde säga. Iallfall, så är jag hemma nu, skitskönt! För jag är helt slut, vet faktiskt inte varför man jag blir alltid trött och vill sova efter att jag har ätit, haha. Vi hade sån kamratstödjar dag i skolan idag, skönt utan lektioner. Nu ska jag nog typ läsa vidare lite eller ta mig en tupplur, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />