Söndag.

hejhej.
Vaknade för ett tag sen, eller vaknade först klockan 6, sen somnade jag om efter en lång stund. Vaknade igen klockan 11 och så gick jag upp. Har duschat, ätet och nu sitter jag här och kollar på TV samtidigt som jag skriver. Kollar på ett program som heter "Miss Bold And Beautiful" , Som är en skönhetsshow för stora kvinnor, väldigt stora. Och som är väldigt nöjda med deras stora kroppar. Det är skitbra att det faktiskt finns folk som är väldigt nöjda och har så pass bra självförtroende fast att dom är väldigt stora, och att dom ställer upp i en skönhetstävling där det visar hur mycket de älskar sina kroppar. Väldigt bra faktiskt.

Iallfall, idag så är det mycket finare väder idag än vad det var igår. Idag är det soligt och fint. ska nog ta och gå ut eller så lite senare med några kompisar. Sen så är det ju söndag, vilket betyder en dag närmare måndag. PROV! åh orkar inte ens tänka på att plugga! Men jag måste verkligen råplugga ikväll till Eng-provet iallfall, för det avgör ju en del av mitt betyg.
Nu ska jag gå och kolla lite till på TV, pussiiie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! hehe ;)

2009-05-17 @ 13:17:48
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />