STRESS till 100 %

Oh  guud!! Äntligen paus, paus från allting! Jag är så jävla trött att det inte är sant, inte trött sömnig utan min kropp vill bara dö! Såhär har min dag sett ut ungefär.

Vaknade först runt 5 tiden imorse av det otroligt läskiga åskan som kom. Låg vaken länge för jag var skiträdd, gud vad jag hatar åska och oväder. Iallafall så lyckades jag somna om till slut. Vaknade sen för att gå till skolan. Jag var så trött att det inte var sant, tänke först att inte gå men sen så kom jag på att jag har fysik prov idag, så jag var tvungen. (provet gick nog lite sisådär.)  Sen efter det stack jag och titti iväg till ungdomsmottagningen, sen var vi tillbaka till skolan. Ganska kort skoldag så det var skönt. Slutade klockan två. Efter det stack jag,roro,melisa, och titti till stan för att handla lite till imorgon, URIX! , Ska bli jättekul faktiskt. Iallfall så var vi hemma runt sju tiden. Där möttes jag av en hund på rymmen, nämligen bobbie fisen. Jag jagade honom en lång bit kan man nog säga, kändes som om jag skulle dö efter allt springande i vårt sjukt varma Malmö-väder. Sen har jag stressat som fan när jag kom hem, vilade mig en stund, typ några sekunder, sen börja packa lite, sen iväg med mamma igen och handla för jag glömde lite saker. Sen hem, äta, och så nu har jag duschat och fixat mitt hår och lite annat som man gör innan man ska åka iväg någonstans. Och nu orkar jag knappt hålla mina ögon öppna,men jag måste först ta ut bobbie på en kvällsrunda, sen blir det RAKA vägen till sängen för min del. Kommer tyvärr inte kunna blogga igen förens söndag kväll om jag ens orkar det, eftersom vi kommer hem på kvällen. Men ska försöka, och så ska jag ta en massa bilder så ni får se lite vad som hänt, men nu ska jag ut och gå lite med bobbie. Godnatt på er!

(skriver mer på söndag eller måndag)

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"SV; Hehe jag lär mig faktistk också ganska snabbt :)

köpte också yoghurt igår, ska också göra smoothie, men vi jhar inte direkt "smoothie" frukter, vi ahr typ äpple och apelsin o sp, kan man göra utav det? =) Tackar. ditt diradem var åsså jättefint."



Ahh haha, hmjä apelsin kan man ju ha i smoothie fast då kan det ibland kanske skära sig med yoghurten kan jag tänka mig... och äpple kanske, men man får nog skala först. :P

Själv brukar jag köpa frysta jordgubbar, ananas, hallon och ha i kiwi och banan och sådant. ^^ Blir lite småkärnor tyvärr men ändå hehe. :P

2009-05-21 @ 13:32:35
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda

2009-05-21 @ 19:42:47
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

har sagt samma sak till flera stycken nu: hade jag kunnat trolla så skulle jag skicka muffins till aaaalla mina läsare :)

2009-05-21 @ 20:08:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />