torsdag.

tjosan.

Sitter här och väntar på att min syster ska ringa så ska vi åka till sjukhuset, Hon ska ju flda idag. Eller det är vad dom säger iallfall, sen om lillskiten vill komma ut eller inte får vi helt enkelt vänta och se haha. Iallfall, idag har vädret varit piss, som vanligt. Helt jävla mög asså. Vädret liksom lurar oss hela tiden. Ena stunden är det hur fint som helst, medans andra stunden spöregnar det! Efter skolan cyklade jag snabbt in på konsum för att köpa min lovley "Ben&Jerr'y" som jag sitter och tröst äter just nu samtidigt som jag lyssnar på ångestmusik. Mår lite bättre idag faktiskt, vilket är väldigt bra.

Och så får jag ju inte glömma att säga att min syster som ser ut som en chokladboll kom hem idag från turkiet! Åh, jag vill fan också resa. Hon har blivit så otroligt brun och så har hon köpt en massa fina sker till oss. Lägger in bild senare på vad jag fick hehe. Nu ska jag sitta och kolla igenom lite bilder, pussar!

Kommentarer
Postat av: aggis

du liknar Kenza på din profil bild =)

2009-05-28 @ 17:46:03
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />