trött.

hejsvejs!

Kom faktiskt hem för en stund sen , har varit hos mina kusiner. Vi gick ut och åt kebab och så. Blev skitförbannad för att jag var så sjukt sugen på en kebab och sen när jag får den smakar den möög! Brödet var brännt och den var liten som en morot, och jag hade lust att gå och trycka utt den i människans ansikte! Jag blir en aning sur när jag är hungrig hehe.

Iallfall, så mår jag faktiskt lite illa nu, kanske beror det på den äckliga kebaben jag åt eller någon annan orsak. Och så är jag verkligen jättetrött, vill in och soova! ska faktiskt ta och göra det om en stund. Och en sak som jag är supersugen på just nu är faktiskt SMOOTHIE! , Vill ha nununu!!!


...pusses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />