vilken kväll!

Hejsan nu är jag hemma. Eller egentligen kom jag hem för ett tag sen men jag har ätit och städat lite och så. Men nu är jag klar med allting. Har nyss kollat igenom bilderna från gårdagens fest. Vi hade skitkul igår iallfall. Jag stack dit runt sex-tiden för att vi tjejer skulle grilla och så innan alla de andra kom. Lite senare kom resten av folket. Och vi hade verkligen kul. Kvällens roligaste var helt klart när stackars adrijana blev iputtad i poolen mitt under festen, med kläder och smink och allting, hahah lite synd faktiskt. När alla hade gått hem så stannade jag,melisa och adrijana för vi skulle sova där, så vi tog ett kvällsdopp i poolen... jättemysigt. Sen efter det gick vi upp i rummet och gjorde inget annat än bara flummade och skrattade konstant, iallfall jag och melisa haha. Det togs ju en massa roliga bilder unde rkvällen som man bara inte kunda låta bli att skratta åt. Sen så typ hände inte mycket mer, eller jo förresten så vaknade jag klockan fyra av att dom idioterna satt och skrattade åt mig för att jag pratade i sömnen, vilket jag alltid gör.

Idag blir det grillning med familjen och lite så, mysmys. Sen är det ju söndag idag vilket betyder , trååååk! Men jag ska duscha, fixa mig och bara ta det lungt. skola imorgon ju....buhu. Men jag sak inteklaga, det är bara  någon vecka kvar till sommarlovet. Här kommer lite bilder från igår. Jag glömde bort kameran nästan helt igår så det blev inte så värst många



Såhär såg jag ut igårkväll. Tubtopp tunika, svarta tights, och svart/silver armband.


haha, denna bjuder jag på! Titta vad glad man kan vara.


poolrummet. Det var innan alla hade kommit.


Sen trillade någon in i poolen. =)


kvällsdopp.

Ja , det var väl alla bilder från igår som går att lägga upp såhär offentligt, resten behåller jag för mig själv hihi, ni ska jag ut i det fina vädret och sola lite. Sen blir det grillning.

PUSS!



Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

Dom två övrebilderna liknade kenza!



Ps. min blogg är nerstängd för tillfället för en ny design fixas men den öppnar senare i ikväll!

2009-05-03 @ 15:05:46
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: vera.

gud, så lik kenza du va.

söt! :)

2009-05-03 @ 16:30:06
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />