YES&NO

NO:

Lindex
- deras kläder är verkligen dödstråkiga! Jag har nog aldrig i hela mitt liv hittat något fint där. eller jo nån gång då och då, men aldirg annars. Tycker deras kläder är lite efter om man säger så haha. Så ett stort NO för Lindex enligt mig.

TVtorka- Ja , TVtorka, när man har så pisstråkigt och vill kolla på tV men så finns det ingenting alls att kolla på förutom typ en massa försäljningsprogram och annat tråkigt.

REKLAM- Åh herre gud, det är så jävla jobbigt. Jag lovar, hade man tagit bort reklam hade TV-rutan stått svart hälften av dagen. Det är reklam hela tiden nästan. När man kollar på ett program typ Desparate housewives eller så, så är det reklam typ sammanlagt 30 minuter, det är såå jobbigt.

YES:

Ginatricot- Fi
nns ingen bättre affär! Där finns alltid någonting som man vill ha. Det finns kläder för alla stilar. Och så är det skitbra priser på sakerna också. Jag bara älskar deras kläder. När jag går in i en gina affär så kan jag bli där i inne i all evighet. så har blir det faktiskt ett stort YES för gina.

Smoothie- Japp som jag har nämnt ett antal gånger så har jag börjat dricka det mycket oftare. Tycker det är så sjukt gott ju. Speciellt om man har jordgubbar i, jordgubbar är ju gott till allting. Åh tänk att sitta i solen med en iskall jordgubbs smoothie i handen och bara njuta, muuums! Inte för att solen vill stanna här hos oss, men ja den kommer väl så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />