YES&NO

NO:

Håliga nylonstrumpor- Detta är verkligen något som jag säkert tror alla tjejer inte tycker om. När man på tillexempel en fest eller ute eller så, och så kanske man har finkläder och nylon strumpor. Och sen så för minsta lilla, man kanske råkar gå in i ett bord eller vad som helt så bara "ksshht!", och så blir det ett jätte hål. Inte kul alls!

Folk som inte är på humör- När folk inte är på humör och tar ut det på folk i omgivningen. Det är verkligen så jobbigt. Pain in the ass!

YES:

Hippieband-
Ja ni vet ett sånt band man har på pannan. Jag tycker att det är så fint. Speciellt när det är typ en fläta eller ett läderband. Men själv så passar jag faktiskt inte så bra i det.. tror jag iallfall.

Vårt underbara Malmö-väder- Kärlek till solen. Verkligen! Det fina vädret som vi har haft den senaste tiden har verkligen varit underbart. Hoppas det håller sig hela sommaren. Sommar,sol,bad,glass,shopping. Tummen upp!

Uteserveringar- Mm, det är verkligen en bra sak, speciellt nu när sommarvärmen är här så är det inte så skönt att sitta inomhus. Då är det ju helt klart skönast att sitta på någon mysig uteservering och fika och mysa i solen. Men det är också mysigt på vintern då man tillexempel sitter med en filt och värmepannorna omkring sig och en varm latte. myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />