....

Orkade inte blogga mer igår. Så efter min promenad med melisa så gick jag in och la mig. Den dåliga nyheten som jag skulle berätta var att Baby ska säljas. Tycker det låter så hemskt när man säger "säljas", han ska byta hem helt enkelt. Har vetat det ett tag men har bara inte orkat skriva det här faktiskt. Och nej, det är inget som jag själv vill. Det bara blev så, för hans eget bästa. Så nu har ett par varit här och hämtat honom. De kanske skulle komma tillbaka med honom ikväll om han inte funkade ihop med deras hund. Så jag hoppas och ber till gud att det inte funkar, för jag vill ha tillbaka honom mer än allt annat just nu.

Varför ska allt bli så just när man börjar fästa sig vid en sak. Då bara tas det ifrån en! Inte rättvist tycker jag. De senaste dagarna som gått har jag bara gått och tänkt på att det jag gör nu med lillskiten kommer vara sista gången jag gör det med honom. Igår natt la han i mitt knä, och jag tänkte " det här är sista natten han kan ligga i mitt knä", Och på ett konstigt sätt verkar det som om han faktiskt förstod... för han såg ledsen ut. Så håll tummarna nu allihopa på att de inte vill behålla honom...


SUUUUUUUUCKERS! De ringde nyss och sa att de skulle köra hem honom igen! Fy satan avd glad man är! Han var för "ivrig" mot deras hund antagligen, och så kissade han två gånger inomhus. Bra jobbat älskling hehe. Så nu är han påväg hem. Man saknar verkligen inte något förens man mist det. I mitt fall, "mist", för han e ju liksom on the way home!


love you.
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />