FREDAG!! + bajram.

Ååhh äntligen fredag, fyfan vad skönt det känns! Veckan har ändå gått snabbt men ändå varit ganska dryg. Men skönt att veckan är slut nu. Även jag känner mig helt slut för den delen haha, är skittrött! Ska nog ta en power nap eller så en liten stund så jag får energi för kvällen.

Mamma fyllde ju år häromdagen så ikväll kommer alla mina systrar komma hit så ska vi fira henne och lite så hehe. Och plus så är det bajram idag, för er som inte vet vad Bajram är så är det som en slags muslimsk högtid som man firar två gånger om året, och så får man typ pengar och så hehe, det är det bästa med Bajram, eller "Eid" som det egentligen heter, men lite svårt att säga det på svenska hehe.

Nu sitter jag iallfall och äter mitt mellan mål som består av en super god yoggi, sen ska jag nog ta en liten tupplur hehe, vad ska ni själva göra denna fredag? :)

hehe skills asså!
, så söt jag är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />