fredag.

Äntligen fredag. Älskar fredagar! Då har man liksom ingen stress för skolan eller någonting. Idag ska jag bara ta det lugnt. Skulle egentligen till en kompis men det blir nog inte av. (ja man har ju inte normala föräldrar). Ibland skulle jag bara vela lägga ner dem i en låda och skicka iväg dem till Sibirien allar någon annanstans långt bort. för ett litet tag iallfall.

Nu sitter jag här, proppmätt och trött. Ska nog ta mig en powernap eller något så att jag får lite energi iallfall. Skolan idag var helt okej, lite segt bara, slutade lite innan fyra.

& vet ni vad?! Jag kände att det var dags att börja sticka igen så nu är stickegumman igång igen med stickepinnarna och garnet i full fart, haha! Tycker det är så sjukt sysselsättande. Om man inte orkar lyssna på läraren under en tråkig lektion eller så är det bara att dra upp garnet och pinnarna och köra igång. Just nu håller jag på att sticka en jättesöt halsduk, & rosa ska den såklart vara! Den ska bli gigantisk har jag bestämt. hihi. Brukar ni sticka på vintern? :)

http://www.linneahantverk.se/knitting.jpg-for-web-normal.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />