friday love.

Åh äntligen fredag, älskar fredagar. Bara känslan av att jag inte har skola imorgon och att jag får sovmorgon får mig att bli happy hehe. Sitter iallfall och gör ingenting, har nyss läst igenom alla häften och papper som vi fick igår på gymnasiemässan och det har faktiskt hjälpt en del, men det är fortfarande mycket att tänke igenom.

Äsch nu ska jag inte tänka på skolan mer, eller jo bara en sak, vi hade ju prov idag och det gick ganska bra faktiskt, hoppas bara resultaten är lika bra som jag hoppas. Nu är det slutsnackat om skolan. Jag sitter och väntar på älsklings rebecca som snart komemr hit så ska hon sova här och vi ska ha lite myskväll och en massa girltalk hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />