hahaha.

hahahhah asså nu har jag typ suttit och skrattat med under hela den här videon, kan inte sluta skratta. Hur fan kan man ha så kul med sig själv att man skrattar så mycket som den här killen gör?! fyfan. Skratta är verkligen en av de bästa sakerna man kan göra, så sjukt kul. Nu låter jag som ett freak men jag är verkligen en skrattoman, kan skratta åt en löjlig sak hur länge som helst! haha nu måste ni bara se detta:


man  ser dock inte så mycket men bara lyssna och skratta med ! :)

(ps. krille skickade den till mig, han ville så gärna att jag skulle skriva med det haha)



Kommentarer
Postat av: s

okej va roligt:) vad har du för planer för helgen? kram

2009-11-13 @ 15:57:40
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: chrillebooi

ASÅ FÖR FAN DU MÅSTE SKRIVA ATT DET VA JAG SOM HITTA DEN TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((

2009-11-13 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />