måndag.

hejhopp.

äntligen tid för bloggen hehe! Slutade klockan fyra idag som vanligt på de dryga mändagar som vi har, hade idrott sista lektionen så jag är helt slut nu. Har varit ute en runda, snackat med kusin och lite så, och så har jag även mättat min lilla mage. Och nu äntligen är jag vid datorn och kan koppla av en stund....

Måndag idag då, ny vecka. Åh det är inte många veckor kvar tills skolan är slut och jag längtar som satan! För jag är så trött, trött på skolan, trött på läxor, tidiga mornar och allt som har med skolan att göra helt enkelt! Men det ska verkligen bli jätteskönt med jullov om 3 & ½ vecka hehe.

Idag blir det nog lite plugg, tv och bara ta det lugnt. Kommer nog lägga mig väldigt tidigt också för den delen för jag är redan jättetrött, funderar egentligen på att ta mig en liten powernap men jag kommer inte kunna sova inatt så jag låter bli haha.



Kommentarer
Postat av: R E B E C C A | Bloggen om allt

Svar: Okj, usch då :/

2009-11-30 @ 17:51:21
URL: http://satiine.blogg.se/
Postat av: NINA- FOTON, VARDAG M.M.

sv- Bra, själv ?

2009-11-30 @ 17:53:08
URL: http://nninahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />