mässa&stan&plugg.

Åh vilken dag! Stress stress och återigen stress! Först skola, var ju på gymnasiemässa och där var en massa skolor som man fick titta lite på och kolla hur det är sär och så. Underlättade faktiskt en liten del ångående mitt gymnasieval. Men jag har fortfarande världens ångest. ska gå igenom alla (1000?)  broschyrer och papper som vi fick idag och så ska jag ta mig en riiiktig tänkare. Så ni som bor här i malmö får jättegärna komma med förslag på bra gymnasieskolor här i Malmö.

Iallfall, efter att vi varit i mässan och efter att vår klassbuss åkt ifrån mig och affe så tog vi andra bussen till stan och där har vi spenderat hela dagen. Shoppat lite och så, det var verkligen på tiden, sen har vi fikat ett antal gånger haha. Det var längesen jag var med henne så förutom i skolan, bara jag och hon så det var kulkul. Blev en väldigt massa skratt och trams kan jag tala om. puss på dig älskade.


Nu är jag iallfall hemma och jag har pluggat röven av mig eftersom att jag har ett jävla f*ttprov imorgon. Vill inte ens gå in närmre på det så jag avslutar här haha, hoppas bara som fan att det går bra. Nu ska jag ut på en runda med baby för han står och skäller vid dörren pussies.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sök till petri

2009-11-12 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />