måste besöka...



Åhh jag älskar verkligen att resa, det är så underbart! Specciellt till nya platser som man aldrig besökt tidigare och så! Innan jag dör så är dessa några av många platser som jag supergärna vill hinna med att besöka...

1.Thailand. Underbart land ju, fina stränder, massa shopping och otrolig värme såklart!

2.Miami, vet inte riktigt varför jag vill dit, men det liksom verkar vara en plats som jag bara måste besöka. Man har ju sett så mycket på filmer "Miami Beach" och sånt haha, så det är också en av mina "måste besöka"-platser.

3.Dubai, det verkar fan vara det häftigaste landet! Häftigaste byggnaderna och allting ju!

4.Australien, Sydney. Är lite mer specifik här, det ska inte bara vara australien utan det ska just vara SYDNEY, vet inte varför faktiskt men ända sen jag såg Hitta Nemo när den kom ut så har jag bara tänkt "dit måste jag åka!" hihi.

5.Las vegas. Liksom vem vill inte dit? Kanske tråkmånsarna? Nej men det verkar vara en sjukt häftig och rolig stad, det är väl en stad? haha aja iallfall en häftig plats iallfall.

6.New York. Samma sak här, liksom vem vill inte dit? "Staden som aldrig sover" är ju helt klart ett måste för den som vill shoppa loss, festa och bara ha kul! Inte direkt nån Bad&Sol semester. Mer som en semester man åker med sina girlfiends och bara har kul.

7.Cypern. Såg en reklam för sjuuukt läängesen om Cypern och jag blev helt in love kan jag säga, det verkade vara så fint, varmt, och bara underbart. Helt så fridfullt haha.

8. Hehe sist men inte minst DISNEYLAND, asså jag bara måste besöka det en vacker dag! Tänk vad kul det hade varit och bara vara omringad av en massa disney figurer och så haha, och jag som älskar alla disneyfigurer och filmer, så det är helt klart ett måste!


Har ni några platser som ni verkligen vill besöka ? :*


Kommentarer
Postat av: RONYA

Jag har själv varit i Thailand och Disneyland och det är underbart där...åk dit säger jag bara.Jag vill åka till karibien,mauritius,maldiverna och indien.

2009-11-28 @ 22:40:50
URL: http://ronyamehho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />